VAKANCES

Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, 3. st.), vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
līdz 2025. gada 31. martam, plkst. 12.00.
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
dinamisku un atbildīgu nepilna vai pilna laika darbu (summētais darba laiks) darbam ķirurģijas un traumatoloģijas nodaļā, dežūrās Uzņemšanas nodaļā un/vai ambulatorajā pieņemšanā SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038);
-
Darba alga: pamata samaksas daļa - stundas tarifa likme (bruto) no 12,00 EUR/stundā, un mainīgā darba samaksas daļa - piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem un koplīgumam;
-
darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
-
tālākizglītības kursu un sertifikācijas/resertifikācijas izmaksu segšanu;
-
profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba izmaksu segšanu;
-
bezmaksas autostāvvietu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
konsultēt, izmeklēt un ārstēt ķirurģiska profila pacientus un pacientus Uzņemšanas nodaļā, observācijas palātās un stacionāra nodaļās;
-
veikt diagnostikas un ārstniecības darbu savas specialitātes ietvaros: pacientu iedzimtu un iegūtu, akūtu un hronisku ķirurģisku slimību, traumatisko bojājumu un jaunveidojumu izmeklēšanu, diagnostiku, ķirurģisko ārstēšanu, ārstniecības procesa novadīšanu u.c.
-
pacientam saprotamā veidā sniegt informāciju par diagnozi, izmeklēšanas un ārstēšanas rezultātiem, kā arī turpmāko ārstēšanas taktiku;
-
savlaicīgi un atbilstoši slimnīcas un normatīvo aktu prasībām dokumentēt ziņas par pacienta veselību, nozīmēto ārstēšanu un ārstniecības gaitu;
-
sniegt neatliekamo medicīnisko palīdzību pacientiem dzīvībai vai veselībai bīstamā stāvoklī;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
augstākā medicīniskā izglītība (ķirurga sertifikāts vai vismaz 3. studiju gada rezidents);
-
reģistrācija ārstniecības personu reģistrā;
-
valsts valodas zināšanas atbilstoši LR likumdošanai;
-
precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt gan individuāli, gan komandā;
-
iemaņas darbā ar datoru: MS Office vidē, elektroniskā sarakste, informācijas lietojumprogrammās un IS, darbā ar biroja tehniku;
-
spēja ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās;
-
pozitīva attieksme pret darbu un veselīgas profesionālās ambīcijas.
ĶIRURGS
vai 3. studiju gada
REZIDENTS ĶIRURĢIJĀ
LR profesiju klasifikatora kods 2212 61
63374007
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
MĀSAS PALĪGS
Operāciju blokā
LR profesiju klasifikatora kods 5321 03
63374007
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, 3. st.), vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
līdz 2025. gada 31. martam, plkst. 12.00.
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
pilna vai nepilna laika darbu atbilstoši maiņu grafikam SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038) Operāciju blokā;
-
summēto darba laiku pēc iepriekš saskaņota darba grafika;
-
Darba alga: pamata samaksas daļa - stundas tarifa likme (bruto) no 5,80 EUR/stundā, un mainīgā darba samaksas daļa - piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem un koplīgumam;
-
atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē;
-
tālākizglītības kursu izmaksu segšanu;
-
profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba izmaksu segšanu;
-
bezmaksas autostāvvietu.
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
-
atbilstoši ārstniecības personāla norādījumiem veikt darbības saistībā ar pacientam veicamajām ārstnieciskajām un/vai aprūpes manipulācijām;
-
veikt pacientu aprūpi atbilstoši viņu veselības stāvoklim, nodrošināt pacienta fizioloģiskās vajadzības, veikt higiēnas procedūras;
-
izpildīt māsas uzdotos darba pienākumus operāciju laikā un ārpus tām;
-
veikt operāciju zāļu uzkopšanu un sagatavošanu operācijām;
-
veikt nepieciešamo materiālu, preču nodrošināšanu nodaļā, to uzskaiti;
-
sagatavot instrumentus, medikamentus un pārsienamos materiālus darbam;
-
veikt telpu un ierīču uzkopšanu, apstrādi un dezinfekciju;
-
veikt operācijas bloka telpu ģenerālo tīrīšanu;
-
kvalitatīvi, droši un precīzi lietot darbam nepieciešamās iekārtas un aparatūru;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
māsas palīga izglītība, kvalifikācija un reģistrācija Ārstniecības personu reģistrā;
-
laipna un atsaucīga attieksme, labas saskarsmes spējas, prasme elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
spēja sadarboties komandā, kā arī patstāvīgi un racionāli organizēt un nodrošināt pacienta veselības aprūpes procesu;
-
izpratne par pacienta drošības pamatprincipiem;
-
spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem;
-
spēja ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās, precizitāte darba pienākumu izpildē;
-
augsta atbildības sajūta, spēja noteikt prioritātes, pastāvīgi pieņemt lēmumus;
-
vēlme profesionāli pilnveidoties;
-
valsts valodas zināšanas vidējā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām,
-
pieredze māsas palīga darbā (tiks uzskatīta par priekšrocību).
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, 3. st.), vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
pilna vai nepilna laika darbu uz nenoteiktu laiku ar elastīgu darba laika grafiku saskaņā ar Rehabilitācijas nodaļas pacientu pierakstu laiku SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038), Aizputes ielā 22, Kuldīga, Kuldīgas novads;
-
piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem;
-
dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē, drošā, komfortablā un modernā darba vidē;
-
vērtīgu pieredzi multiprofesionālā rehabilitācijas profesionāļu komandā;
-
personīgo izaugsmi un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
tālākizglītības kursu un sertifikācijas/resertifikācijas izmaksu segšanu;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba izmaksu segšanu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
veikt ergoterapeita darbu atbilstoši savai specialitātei slimnīcas Rehabilitācija nodaļā saskaņā ar normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām: izstrādāt ergoterapijas plānus, adaptēt ergoterapijas mērķi un plānu klienta/pacienta vajadzībām, novērtēt tehnisko palīglīdzekļu nepieciešamību un sniegt informāciju par tehniskā palīglīdzekļa saņemšanas kārtību, izstrādāt individuālā rehabilitācijas/terapijas plānu atbilstoši klienta/pacienta vajadzībām u.c.
-
savlaicīgi un precīzi dokumentēt par pacientu iegūto informāciju un ārstēšanu medicīniskajā dokumentācijā, nodrošināt dokumentācijas noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām t.sk. elektroniski;
-
sadarboties ar pacienta veselības aprūpē iesaistītām ārstniecības personām;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
otrā līmeņa profesionālā augstākā medicīnas izglītība vai profesionālais bakalaura grāds (ergoterapeita kvalifikācija);
-
reģistrācija Ārstniecības personu reģistrā un sertifikāts ergoterapeita specialitātē;
-
vēlama profesionālā pieredze specialitātē;
-
iemaņas darbā ar datoru: MS Office vidē, elektroniskā sarakste un darbs ar biroja tehniku;
-
labas saskarsmes spējas, spēja sadarboties komandā, prasme elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
augsta atbildības sajūta, precizitāte darba pienākumu izpildē;
-
spēja noteikt prioritātes, ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās, kā arī patstāvīgi un racionāli organizēt un nodrošināt veselības aprūpes procesu;
-
vēlme profesionāli pilnveidoties un sekot aktualitātēm ergoterapijas jomā;
-
valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām.
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Pieteikums un īss darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, Kuldīgas nov., 3. st.) vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
dinamisku un atbildīgu pilna laika darbu diennakts vai dienas dežūrās SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038) operāciju blokā, Aizputes ielā 22, Kuldīga, Kuldīgas novads;
-
kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu: pamata samaksas daļa - stundas tarifa likme (bruto) 7,35 EUR/stundā un mainīgā darba samaksas daļa, piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem un koplīgumam;
-
atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē;
-
tālākizglītības kursu un sertifikācijas/resertifikācijas izmaksu segšanu;
-
profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba izmaksu segšanu;
-
bezmaksas autostāvvietu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
veikt pacientu sagatavošanu akūtajām un plānveida operācijām, sagatavot vidi un aprīkojumu ķirurģiskām operācijām, instrumentēt operāciju un asistēt ārstam ķirurģisko operāciju izpildes laikā, u.c.
-
sniegt kvalificētu palīdzību pacientiem operāciju laikā;
-
veikt pacientiem ārsta nozīmēto ārstniecisko procedūru izpildi;
-
veikt pacienta veselības aprūpes procesa izvērtēšanu un dokumentēšanu;
-
kvalitatīvi, droši un precīzi lietot darbam nepieciešamās iekārtas un aparatūru;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
māsas profesionālā izglītība, kvalifikācija un reģistrācija Ārstniecības personu (māsu) reģistrā; vēlams: specializācija perioperatīvajā aprūpē;
-
vēlams: iepriekšēja pieredze darbā operāciju zālē;
-
laipna un atsaucīga attieksme, labas saskarsmes spējas, prasme elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
spēja sadarboties komandā, kā arī patstāvīgi un racionāli organizēt un nodrošināt pacienta veselības aprūpes procesu;
-
izpratne par pacienta drošības pamatprincipiem;
-
spēja ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās, precizitāte darba pienākumu izpildē;
-
augsta atbildības sajūta, spēja noteikt prioritātes, pastāvīgi pieņemt lēmumus;
-
vēlme profesionāli pilnveidoties;
-
valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām.
VADĪTĀJS
ilgstošas sociālās aprūpes nodaļā “Kuldīga”
LR profesiju klasifikatora kods 1343 03
63374007
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, Kuldīgas nov., 3. st.) vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
līdz 2025. gada 20. janvārim, plkst. 17.00.
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
dinamisku pilna laika darbu uz nenoteiktu laiku “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038), Aizputes iela 22C, Kuldīga, Kuldīgas novads;
-
atalgojumu no 1500,00 EUR līdz 1900,00 EUR mēnesī (bruto);
-
piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem un koplīgumam;
-
radošu, atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē;
-
tālākizglītības kursu izmaksu segšanu;
-
profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
bezmaksas autostāvvietu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, sadalot pienākumus un deleģējot darbiniekus konkrētu uzdevumu, funkciju veikšanai;
-
pārraudzīt un koordinēt klientu aprūpes procesa nodrošināšanu (kontrolēt klientu iekšējās kārtības noteikumu ievērošanu, piedalīties jaunpienākušo klientu uzņemšanas procesā, izvērtēt sniegtā aprūpes pakalpojuma kvalitāti un atbilstību katra klienta individuālajām vajadzībām u. c.);
-
vadīt, uzraudzīt un novērtēt nodaļas personāla darbu;
-
plānot un kontrolēt nodaļas materiālo resursu nodrošināšanu un pārvaldīšanu;
-
organizēt tiesību aktos noteikto prasību ievērošanu, izstrādāt, ieviest un novērtēt nodaļas darbam vajadzīgos standartus un procedūras;
-
nodrošināt atskaišu, pārskatu un ziņojumu sagatavošanu;
-
nodrošināt un kontrolēt nodaļā dokumentu pārvaldību saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un veikt citus administratīvus pienākumus;
-
nodrošināt sniegtā pakalpojuma kvalitāti.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā maģistra grāds vadības zinībās, sabiedrības vadībā, uzņēmējdarbības vadībā, sociālajā darbā un/vai veselības zinātņu jomā;
-
profesionālā pieredze darbā sociālās aprūpes jomā vismaz 2 gadi;
-
latviešu valodas zināšanas augstākā līmeņa apmērā (C1);
-
labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office vidē, elektroniskā sarakste, interneta pārlūkprogrammas un darbs ar biroja tehniku);
-
prasmes, pieredze un spēja vadīt un motivēt komandu, plānot un organizēt nodaļas darbu, elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas saskarsmes spējas un augsta stresa noturība;
-
zināšanas par aktualitātēm jomu regulējošajos normatīvajos aktos un prasmes pielietot tās darbā.
INTERNISTS
Iekšķīgo slimību nodaļā
LR profesiju klasifikatora kods 2212 104
63374007
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, Kuldīgas nov., 3. st.) vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
dinamisku un atbildīgu pilna laika darbu dienas un diennakts dežūrās SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038) Iekšķīgo slimību (terapijas) nodaļā, Aizputes ielā 22, Kuldīga, Kuldīgas novads;
-
kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu: stundas tarifa likme no 12,00 EUR stundā
-
piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem un koplīgumam;
-
atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē;
-
tālākizglītības kursu un sertifikācijas/resertifikācijas izmaksu segšanu;
-
personīgo izaugsmi un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba un redzes korekcijas līdzekļu izmaksu segšanu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
veikt ārstniecības darbu atbilstoši savai specialitātei, saskaņā ar normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām slimnīcas Iekšķīgo slimību (terapijas) nodaļā - diagnosticēt, ārstēt terapeitiskajā profilā, kā arī nepieciešamības gadījumā savas dežūras laikā konsultēt pacientus arī citās slimnīcas nodaļās (ķirurģijā un ginekoloģijā);
-
iespēja veikt ambulatoro darbu atbilstoši specializācijai un sertifikātam; iespēja dažādas izmeklējumu metodes papildus piedāvāt kā ambulatoros pakalpojumus;
-
savlaicīgi un precīzi dokumentēt par pacientu iegūto informāciju un ārstēšanu medicīniskajā dokumentācijā, nodrošināt dokumentācijas noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām t.sk. elektroniski;
-
sadarboties ar pacienta veselības aprūpē iesaistītām ārstniecības personām;
-
kvalitatīvi, droši un precīzi lietot darbam nepieciešamās iekārtas un aparatūru;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
atbilstoša augstākā medicīniskā izglītība;
-
reģistrācija Ārstniecības personu reģistrā;
-
sertifikāts specialitātē (sertificēts internists vai sertifikāts citā iekšķīgo slimību specialitātē (kardiologs, endokrinologs, pneimonologs u. c.); var būt attiecīgās specialitātes pēdējā gada rezidents;
-
vēlama profesionālā pieredze specialitātē;
-
iemaņas darbā ar datoru: MS Office vidē, elektroniskā sarakste, interneta pārlūkprogrammas un darbs ar biroja tehniku;
-
labas saskarsmes spējas, spēja sadarboties komandā, prasme elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
augsta atbildības sajūta, precizitāte darba pienākumu izpildē;
-
spēja noteikt prioritātes, ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās, kā arī patstāvīgi un racionāli organizēt un nodrošināt veselības aprūpes procesu;
-
vēlme profesionāli pilnveidoties;
-
valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām.
AUDIOLOGOPĒDS
rehabilitācijas nodaļā
LR profesiju klasifikatora kods 2266 01
63374007
Pretendentiem jāiesniedz:
-
Darba gaitu pārstāsts (CV);
-
Izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
-
pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu, izņemot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentus lūdzam iesniegt SIA “Kuldīgas slimnīca” administrācijā (Aizputes ielā 22, Kuldīgā, Kuldīgas nov., 3. st.) vai elektroniskā veidā uz e-pastu: pasts@kuldigasslimnica.lv ar norādi “Pieteikums vakancei”
līdz 2024. gada 29. novembrim, plkst. 17.00.
Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Kuldīgas slimnīca”
Personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšana un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
-
darbu uz nenoteiktu laiku ar elastīgu darba laika grafiku saskaņā ar Rehabilitācijas nodaļas pacientu pierakstu laiku SIA “Kuldīgas slimnīca” (ārstniecības iestādes kods 620200038), Aizputes ielā 22, Kuldīga, Kuldīgas novads;
-
stabilu atalgojumu, piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši darba likumdošanai, iekšējiem normatīvajiem dokumentiem;
-
dinamisku un interesantu darbu uz attīstību orientētā iestādē, drošā, komfortablā un modernā darba vidē;
-
vērtīgu pieredzi multiprofesionālā rehabilitācijas profesionāļu komandā;
-
personīgo izaugsmi un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
tālākizglītības kursu un sertifikācijas/resertifikācijas izmaksu segšanu;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
daļēju darba apģērba izmaksu segšanu.
TAVOS DARBA PIENĀKUMOS BŪS:
-
veikt audiologopēda darbu atbilstoši savai specialitātei, saskaņā ar normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām slimnīcas Rehabilitācija nodaļā - veikt pacientu komunikācijas spēju, runas/valodas, fonācijas un rīšanas traucējumu novērtēšanu, diagnostiku, korekciju, terapiju un rehabilitāciju;
-
individuālā rehabilitācijas plāna izveide atbilstoši pacienta vajadzībām;
-
savlaicīgi un precīzi dokumentēt par pacientu iegūto informāciju un ārstēšanu medicīniskajā dokumentācijā, nodrošināt dokumentācijas noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām t.sk. elektroniski;
-
sadarboties ar pacienta veselības aprūpē iesaistītām ārstniecības personām;
-
ievērot infekciju kontroles principus;
-
nodrošināt konfidencialitāti, datu aizsardzību un pacientu tiesības profesionālajā darbībā;
-
iesaistīties veselības aprūpes pārmaiņu un slimnīcas attīstības procesos.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
-
atbilstoša augstākā medicīniskā izglītība;
-
reģistrācija Ārstniecības personu reģistrā un vēlams sertifikāts audiologopēda specialitātē;
-
vēlama profesionālā pieredze specialitātē;
-
iemaņas darbā ar datoru: MS Office vidē, elektroniskā sarakste un darbs ar biroja tehniku;
-
labas saskarsmes spējas, spēja sadarboties komandā, prasme elastīgi reaģēt uz pārmaiņām;
-
augsta atbildības sajūta, precizitāte darba pienākumu izpildē;
-
spēja noteikt prioritātes, ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās, kā arī patstāvīgi un racionāli organizēt un nodrošināt veselības aprūpes procesu;
-
vēlme profesionāli pilnveidoties un sekot aktualitātēm medicīniskās logopēdijas un audiologopēdijas jomā;
-
valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām.
Pretendentiem jāiesniedz:
-
pieteikuma vēstule;
-
īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV);
-
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
Gaidām pieteikumus vai sadarbības piedāvājumu uz šādām vakancēm:
-
dežūrārsts NMP un pacientu uzņemšanas nodaļā (internists, ģimenes ārsts, neatliekamās palīdzības ārsts)
-
pediatrs
-
ginekologs
-
neirologs ambulatorajā nodaļā
Piedāvājam:
-
būt par daļu no veselības aprūpes sistēmas veidotājiem reģionā
-
profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas;
-
veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada;
-
vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
-
komfortablu, modernu darba vidi.
